Bättre sent än aldrig...

Har inte varit så aktiv de senaste daganra och jag är medveten om det. Förlåt mig. Jag har haft lite mycket de senaste dagarna. Det är ingen ursäkt men kanske en förklarning (jag har allitid velat säga det! Haha.). Men faktiskt så är det så att jag har umgåtts med folk ganska mycket denna vecka plus att jag har börjat träna igen. Och någonstans har jag en spärr, jag vill inte visa för personer i min omgiving att jag har en blogg, det låter urlöjligt! Är inte det anledning till att man bloggar, för att man vill synas. Och jo, det kanske det är men de vet ju redan det mesta om mig. :P

Nog med klagomål, jag har ju faktiskt haft en underbar vecka med promenad i vårsolen och spontanresa till stugan i Halmstad med pojkvännen där vi matchade med likadana brillor och vårkläder.

                    



Har precis kommit upp från en hemmakväll med mamma och pappa framför Let's Dance. Måste säga att jag tycker att Laila Bagge är grym! om jag någon gång kommer ifrån denna lilla stad och får chansen att lära mig pardans så kommer jag ta den utan tvekan. Saknar att dansa något så grymt! Missar magdansuppvisningen på imorgon med det får det vara värt.



Imon bär det av till Karlskrona för en weekend med tjejkompisarna. Det ska bli hur kul som helst, är taggad som bara den! Så det blir shopping, tjejsnack och utekväll. Kommer uppdatera på söndag. :) Men nu måste jag packa! Öhoh, lite sent kanske men va fan!

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0