Jag blev inte lurad!

Idag när jag kom hem ganska arg för att skorna inte kommit planerade jag min eftermiddag. Först ett samtal till konsumentrådgivaren för att se vilka rättigheter man har när det gäller köp när pengarna gått iväg men inte varan. Sedan skulle Traderas kundjänst användas för att se vad de kunde gör för att hjälpa mig. Tillslut skulle jag ringa till säljaren och praktiskt taget skälla ut henne!

Men det behövdes inte, hon hade nämligen inte skickat skorna förrän i onsdags och därför kom avin inte förrän idag. Så nu har jag fått mina skor! Tyvärr var det lite skador på dem som jag var ovetandes om. T.ex. en nit som var borta, slitningar i nädret på flera ställen men det syns inte så väl. Med dem ska jag sl¨klackarna i taket imon! Men nu, mys med pojkvännen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0