Jag erkänner, jag har blivit blåst!

Trodde att det skulle gå lika bra som vanligt att köpa saker från tradera. Men nu tror jag att jag har blivit blåst denna gång. Blev uppläxad a en kompis i helgen som sa ungefär såhär:
Elin - Men du har väl PayPal, det är ju jättesmidigt.
Jag - Nej, men det har ju gått bra alla andra gånger.
E- Ja, tills det inte gör det. Och då blir du blåst!
J - Ja, jo, men.
E - Det kostar inget och du blir inte blåst!

Japp, kanske skulle börja använda mig av det där. Som ni har förstått verkar tjejen jag köpt skorna av inte vilja sälja dem, hon var seg med att skicka kontonummer, svarar inte på mail etc. Så jag ger upp snart, fick ett mail igår som löd "Jag skickade skorna ifredags! De lär väl dyka upp snart". Jo tack, det kan man tycka! Jag ger det till imon, sen är det någon som kommer få ett dåligt omdöme. Jag har ändå skickat 620 :- till henne!!

Nej nu ska jag baka, har lite tjejkompisar som kommer över ikväll. Det blir chokladbollar och cornflakeskakor, åh vilken nostalgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0