Nervöst!

Igår satt jag hemma mest hela dagen framför datorn. Ja, när jag inte var och lämnade blod vilket kanske inte var så bra. Idag trodde jag nämligen att jag skulle jobbat 8.30-16.00. Men så fel jag hade, föreställ er min förvåning när jag kliver in på jobbet och Lena som skulle jobba egentligen redan står där. Haha, det vara bara att vända hemmåt. Pojkvännen blev lagom förvånad med glad när jag steg in med nybakta frallor och ställde mig för att göra frukost.

Så, när jag satt vid datorn igår letade jag som en galning efter ett par gladiatorklackar. Var inne på asos.com, skopunkten.se, dinsko.se m.m. tills jag gav upp och gick in på tradera som alltid får mig att spendera pengar som jag kanske inte riktigt har. Och mycket väl så fanns det en massa. Men jag visste ju inte riktigt hur de skulle se ut mer än att de skulle vara ett par kick ass-shoes! Då ploppar rubriker med texten "SATC" upp (ni kommer få höra om mitt Sex and the City-beroende, har boxen och kollat igenom den 5 gånger nu). Där är mina skor. Så jag satt uppe till 23.30 och väntade in i det sista för att kunna lägga bud när det var 2 minuter kvar. 23.31 la jag bud på 550 kr och vann!! Lyckligast i världen just då och med en puls högt över det rekomenderade för en nytappad blodgivare.

Visst är de fina?! Dessa kommer jag strutta runt i hela våren, om jag inte blivit lurad förstås. Har fortfarande inte fått något vinnarmail av säljaren plus att hon hade -1 på sin omdömeslista. Men jag hoppas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0