Post-war apartment

Hade allt varit som vanligt nu hade det kännts som att jag vunnit på lotto, fick deklarationspapperna idag. 13 852 kr får jag tillbaka detta år! Men nu känns det lite som en axelryckning.
Var och tittade på lägenhet med mamma precis. Den ligger ett hus ifrån mormor och är lägenheten under mormors särbo. Den var skitig och liten, mörk och tråkig. Den känns som ett hån mot de liv vi hade innan, eller fortfarande har än så länge. Jag lever fortfarande på hoppet, det är nog därför jag inte berättat för mina vänner. Jag vill inte säga det för då blir det så tydligt, då händer det verkligen.

Hur länge kan man leva två liv? Jag är inne på min tredje dag och kan inte förstå hur man kan leva dubbelliv i flera år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0