Beyoncé var grym, jobbet fint och helgen underbar!

Ja, det var 6 dagar sedan jag skrev något sist. Sorry!
Men jag har faktiskt inte varit hemma så mycket. Åkte till Stockholm i onsdags för att titta på Beyoncé i Globen. Det var så jäkla magiskt! Ja magiskt är ordet. Såhär löd smset jag skickade till min pojkvän efteråt för att han skulle förstå hur bra det var; "Damn! Fy fan! Så jäkla bra! Jag känner mig förälskad, nyknullad och påkörd av en buss på samma gång!". Hans svar blev inte lika entusuastiskt utan mer såhär; "Då får vi hoppas att du inte är något av det."

Haha, jag tog så mycket bilder så gå gärna in på min facebook för att kolla in de bästa. Orkar inte lägga ut mer än någon här. ;)




Sedan kom jag hem efter en dag i Lindköping också (vi sov över där). Då var det jobb på fredagen och sedan var det bara på tåget och iväg till Göteborg för att hälsa på Emma. Underbar helg, har lite bilder därifrån också. Kolla gärna! :)


Men nu ska jag titta på sista avsnittet av One Tree Hill, har inte fattat om det är sista sista eller bara sista för säsongen ännu. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0