Remember Me as a Time of Day


Har precis sett sista avsnittet för säsongen av One Tree Hill. Så jäkla bra, jag kan säga att jag är väldigt känslig och blödig annars när det gäller serier, musik och film men detta tar verkligen priset. Jag hade tårar i ögonen i nästan 40 minuter! Var det inte av glädje så av sorg och jag kan inte fatta att det kan påverka en så mycket.

Jag var likadan när jag tittade på Sex and the City. De sista avsnitten var jobbiga att se de första gångerna! Hade tårar under Beyoncé-konserten också, under Halo eller när Obama kom på bild och alla sa "Yes, we can!". Jag får gåshud av att bara tänka på det och när jag berättar det för folk blir jag nästan tårögd. Gud vad det är skönt att man kan vara så öppen och erkänna att man blir berörd. Även om jag kanske inte alla gånger är så väligt öppen när det gäller andra saker, men bli tårögd och rörd det är något jag verkligen kan.

Kommentarer
Postat av: smiley

Fyfan älskar de serierna:)du är som jag,blir lätt tårögd ,men de blir ju så när de är nåt känsligt speciellt när man har följt de så länge juh=)söt blogg btw

2009-06-16 @ 10:48:59
URL: http://juliennerafael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0