Ännu en dag i soffan

Idag har jag dock varit lite piggare, hunnit med att tvätta två maskiner och satt igång diskmaskinen. Ok, var kanske inte så mycket men ändå. Jag har istället underhållit mitt dansintresse som ni säkert vet att jag har. So you think you can dance har dragit igång borta i landet i väst och jag är inte sen med att tanka hem det.
Ni får tröttna på mig om ni vill med tanke på att detta är andra och tredje dansklippet från YouTube på två dagar Men bara så ni vet, det kommer mera ska jag lova! Detta är det bästa från igår:





Visst är det bra?! Nu ska jag käka lunch innehållande bland annat avokado. Mums!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Omg, grymt! Jag hade faktiskt kunnat tänka mig att kolla på det om inte den ena domaren var en jälva snopp. Hon som låter som en katt i puberteten eller något sånt, och orkar inte muta varje gång hon pratar... :p

2009-11-19 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0