Bästa resturangen i Ski!

Idag var då en välplanerad dag, jag fick gjort allt jag skulle och lite till. Blev lite shopping (bilder kommer efter träning) och tidsfördrivande men framför allt var jag och åt på Skis bästa restaurang!


Ser det inte otroligt gott ut? Mm, det var det också och jag är fortfarande mätt. Det har varit en sån bra dag idag att jag till och med skrev på en servett hur gott jag tyckte det var och lämnade 20 kr i dricks. Det ni, livet är allt bra underbart ibland. Kan berätta mer om varför när jag kommer hem igen.

Ps. Jag kommer inte ihåg vad restaurangen hette men jag kommer mycket väl ihåg var den låg och det ska läggas på minnet. De har fått en ny kund!


Kommentarer
Postat av: a

2009-11-09 @ 19:18:55
Postat av: Anna

Gud vad det ser gott ut. Det är synd att vi inte har någon sådan restaurang hemma i Ljungby. Får passa på när jag är i Växjö och jobbar. Kram

2009-11-09 @ 19:21:22
Postat av: jeliin

-det godaste som finns :D

2009-11-09 @ 21:05:32
URL: http://jeliin.blogg.se/
Postat av: jeliin

SV: Aaa det gör det jag hittade dig genom den :)

2009-11-09 @ 22:21:17
URL: http://jeliin.blogg.se/
Postat av: Frida

Gaaahh! Jag vet inte var sushirestaurangerna i Karlstad ligger och den där bilden gjorde mig väldigt frustrerad över det!! Det ska googlas på Karlstad och sushi här ska du veta!! Ha det underbart hemma och hälsa Ljungby från mig :) Kram!

2009-11-11 @ 08:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0