Chokladmjölk på soyamjölk?

Man blir lätt uttråkad av att prospe, har inte gjort något annat än att prospe och pratat med pappa i 15 min sen jag bloggade sist. Så på ca 1,5 h har jag förberett nio prospekter till i morgon. Det är lite jobb och det värsta är att på en del företag kommer det vara helt i onödan. Men så är det ibland, normännens favorituttryck och så rycker de lätt på axlarna. Jag gillar normänn ska jag säga.
Jo, som sagt uttråkad blir man och när jag blir uttråkad blir jag sugen på lite allt möjligt. Ibland godis, ibland frukt, ibland gurkvatten och idag varm chokladmjölk. Lite, eller väldigt mycket, besviken när jag såg i kylen att mjölken var slut. Det enda som fanns var Jonathans soyamjölk som han inte tycker om. Så nu sitter jag här med en chokladsoyamjölk. Helt ok, lite sötare och det känns som att det smakar lite vanilj. Men som sagt helt ok. Nu vet ni det, man kan göra chokladmjölk på soyamjölk. Fast vanlig standardmjölk är ju klart bäst!

Nu ska det snart bli sängen, imon ska vi börja 07,30 för att det är första december. Så jag kommer missa första julkalendern med tanke på att jag jobbar kvällen på Spenst. Men man kan nog kolla på det på Svt.se. Sov gott folkenes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0