Dansfeber!

Har du fem minuter över och inte vet vad du ska göra med dem, kolla in detta!


Jag får titt som tätt återfall. Men lugn, det är inte så farligt som det låter. Dans är min drog! Känns att jag inte dansat på riktigt på länge nu och nu blir jag ännu mer sugen, saknar det! När dessa återfall kommer har jag en tendens att kolla på dansfilmer, de flesta ser jag om och om igen. Inte för att dialogen eller handlingen är så bra utan pga. att de dansar. Ofta gör dem det så jäkla bra också! Något tips på en dansfilm jag måste se?

YouTube-klippet är sista scenen i filmen Step Up 2 The Streets, ganska hyfsad film.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Härligt att kolla på. Hyllning till Jackson?

2009-11-24 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0