Det rullar på

Har haft en riktig degdag idag, inte gjort speciellt mycket mer än lite tvätt. Haha, låter lite som alla mina andra dagar. Men nu kanske det kan bli ändring på det! De ringde från ett bemanningsföretag som heter Adecco precis så nu blir det intervju på måndag och detta känns riktigt bra. Det är för att prata om vilka jobb jag kan tänka mig och för att de ska få reda på lite om mig som person och vilka färdigheter jag har. Sökte ett jobb som barnehageassistent, dagisfröken, för någon dag sedan men de har även annat som butiksmedarbetare osv. Men dagis kunde vara kul, ett plus för att man inte behöver ha någon speciell utbildning för det.
Men nu ska jag fortsätta titta på So you think you can dance. :D

Trodde jag, haha. Precis när jag skulle trycka på spara & publicera ringde de från en damklädesbutik som heter Vivikes. De har lite sortiment som KappAhl och vänder sig väl lite mer till äldre kvinnor, tror jag i alla fall. Hur som helst behövde det folk på kvällstid och lördagar. Eftersom att jag redan jobbar tisdag, onsdag och ofta fredag kväll sa jag det men att jag ändå gärna jobbade när jag inte är på Spenst om det behövs. Lördagar är jag ju ledig.

Haha, som sagt det rullar på... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vilken turgumma du är just nu. Hemma är det regn som gäller. Idag blev det ett slut, känns gott. Berättar mer när du kommer hem, du kommer att skratta på dig. Kanske en fika? Kram mamma

2009-11-05 @ 18:00:09
Postat av: Äcka

High five! :D

2009-11-05 @ 21:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0