Ett skepp kommer lastat...

Metallic Skirt SEK 149, Rare Fashion - NELLY.COMCoral Black Dress SEK 299, Elise Ryan - NELLY.COMJohanna Bag SEK 50, Nelly Accessories - NELLY.COM

Bangle Resine SEK 15, Nelly Accessories - NELLY.COM

De säger att man inte kan köpa lycka för pengar, men ibland stämmer det inte. Med allt datastrul idag skulle jag skicka ett mail till Komplett. Mailet gick iväg och jag skulle kolla mina inkomna mail. Och där var det, reamail från Nelly.se.
Jag brukar aldrig hitta något som jag faller ordentligt för, ok det är inte sant men faller jag är det för dyrt. Så rea = lycka, klickade precis hem detta som uppmuntringsmuta till mig själv. Inte storknade jag av priset heller, kjol från Rare Fashion, klänning från Elise Ryan, väska och armband från Nelly Accessories för 552 kr (inkl frakt).
Så jo, för några få ögonblick har jag köpt mig lycka!

Kommentarer
Postat av: Ems

sv: Det lär inte vara några problem att få den såld! Så du är inte intresserad längre?

2009-11-13 @ 07:48:00
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/stylefocus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0