Ett spännande paket!

Igår skrev jag att jag hade fått paket och var ganska glad, ganska spänd på vad det kunde vara. Därför gick jag extra fort när jag skulle till jobbet för att hinna med att gå till posten för att hämta mitt fina paket. Var lite nervös när jag klev in på posten eftersom att det stod mitt nya alias på paketet men mitt gamla vanliga namn på passet. Eftersom att jag ser ut som en hob med lugg på passet också hade det inte varit konstigt om hon i kassan sagt att att det inte var jag som skulle ha paketet. Men hon reagerade inte ens, lite konstigt tycker jag.
Men jag fick mitt vadderade kuvert som inte alls var så stort och när jag kom till jobbet passade jag på att öppna det. Så vad var det då? Jo, en bankdosa. Kul eller hur?
Haha, jag hade verkligen byggt upp en hel förväntningar på det där paketet. Men nu kan vi ju i alla fall betala hyran enklare. :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0