Hemma och nu vaken

Sov länge idag, klockan var tolv när jag steg upp. Riktigt skönt att sova ut men jag känner mig inte så väldigt utvilad ändå. Nu ska det bli brunch och kanske en resa till Nordby för att handla i eftermiddag. Idag är enda eftermiddagen fram till måndag nästa vecka som vi är hemma på eftermiddagen alla tre. Jag jobbar kväll imon, onsdag och fredag. Sen jobbar jag helgen också. Eric jobbar kväll på torsdag så idag får det bli om alla ska kunna följa med.
Nej, nu är jag hungrig och sen ska jag skicka ett mail till Asus kundtjänst för Komplett var ju inte så värst hjälpsamma! Japp, jag är lite datorsur! ;)

Ska kolla på bilder från helgen också, håll ut.

Kommentarer
Postat av: Annie

sov också bort hela förmiddagen, tror att man inte könner sig utvilad för att man helt enkelt sover för länge :s.. vad jobbar du med?

2009-11-16 @ 12:57:18
URL: http://anniesjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0