Inaktiv eller aktiv inne?

Just idag är det nog inaktiv som gäller. Ligger för andra dagen i rad som en klubbad säl i soffan med täcke, dubbla brallor och dubbla tröjor. Det började med att jag sov riktigt dåligt i förrgår natt. Igår väntade jag in i det sista innan jag var tvungen att inse att man inte kan gå till jobbet med hög feber och utan röst. Det blev därmed en dag i soffan framför gamla Beverly Hills-avsnitt samtidigt som jag slumarade till titt som tätt.

Sa igår till min chef att jag troligtvis skulle vara frisk idag och därmed kunna jobba. Låg i natt, vred och vände, och vaknade av att jag var helt blöt av svett. Tog av mig täcket och höll då på att frysa ihjäl kändes det som, ingen bra idé alltså. Vaknade idag med världens huvudvärk, ont överallt och att klia sig i huvudet är bara att glömma. Så nu efter att ha orkat laga pannkakor till lunch så ska jag ligga i soffan resten av eftermiddagen och titta på Step Up. Kanske hinner med Step Up 2 också...


Kommentarer
Postat av: Anna

Var nu rädd om dig och gå inte ut för tidigt. Drick varmt och sockar på fötterna så piggar du snart på dig. Här hemma ösregnar det kan jag säga.

Kram

2009-11-18 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0