Influensa på väg?

Har sovit så jäkla dåligt i natt, känns som att jag legat halvvaken hela natten. Har inte gjort ett skit idag mer än frukost och glott på serier. Kroppen känns helt matt och när jag kliar mig i huvudet känns det som att det är domnat men ändå sticker. Halsen är typ igenbommad och jag har fortfarande kvar feströsten från i söndags. Ungefär såhär brukar det kännas precis innan jag kommer på att jag kanske har feber. Men inte idag, glömmer alla sådanna tankar och tvingar mig själv att se fram emot min promenad i regnet när jag ska till jobbet kl tre!

Fick ett svar på mailen ang. datorn, ska tydligen göra en backup och sedan installera om hela datorn. Känns inte som en syssla jag kommer göra själv trots att jag är sugen på att testa om jag kan fixa det själv. Vi får väl se om jag antar utmaningen, kan väl inte vara så svårt med tanke på att jag fått en väldigt utförlig beskrivning på hur jag ska göra. Där stod något om att plocka ur hårddisken och det gör mig lite reserverad men jag tror inte jag ska behöva det eftersom att jag får igång min dator. Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0