Jag idag = förberedd

Idag är en stor dag, jag ska på inte en utan två anställningsintervjuer. Känns rätt gött faktiskt! Och med tanke på min senaste intervju så ska jag idag vara förberedd, har nämligen ett schema upplagt.

10,30 - gå till stationen, senast
11,29 - åka tåg till Ski
11,40 - anländer till Ski och letar upp Adecco
12,30 - intervju på Adecco, vet inte riktigt vad jag ska hitta på under tiden men Ski Storsenter ligger precis bredvid
13,00 - intervju klar och dags för lunch/uträtta ärenden
14,00 - intervju på IO.no, ska hitta dit också men det ligger också nära Storsenter
14,30 - intervju klar, dags att fördriva tid innan det är hemfärd med Eric 16,00

Det låter väl som ett bra schema, och fördriva tid på Storsenter är nog inga problem. Ska kolla efter en adventsstjärna att hänga upp i fönstret om några veckor och har en rabattkuppong på Hemtex på 50 kr. Panduro och Nille ska också få sig ett besök, Nille är ungefär som ett litet Ö.B. fast med fler inredningssaker. En crapstore som Eric skulle säga.

Nog av detta nu ska jag gå och duscha så att min fina tidsplan inte spricker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0