Jobba hemma, en del av jobbet


Nu ska jag prospe som det heter, man lägger till kunder att ringa, kollar upp deras kontaktuppgifter etc. Det gäller att ha några på lager med tanke på att vi ska ringa ca 60 stycken om dagen. Det är väldigt viktigt att detta är klart när man kommer till jobbet för att man ska kunna ringa direkt när vi "öppnar" klockan åtta. Vilket inte är så konstigt, är man inte förberedd så kommer man inte så långt inom något man tar sig för.
Därför har de vissa dagar där vi sitter på io och jobbar över en timme. Dessa dagar kommer tre efter varandra denna vecka tisdag-torsdag. Eftersom att jag jobbar på Spenst i morgon kväll så kan jag inte jobba över utan får göra det hemma. Känns lite som att gå i skolan men det gör inte så mycket. Har inget annat att göra mer än att plocka undan kläder från sovrumsgolvet och då är prosping mycket roligare. Plus att jag har det mysigt med första ljuset tänt!!

Och mamma, japp. Siffrorna gjorde själv. Klippte ut mallarna från reklamblad. Perfekt storlek och samma typsnitt som jag med blandat resultat försökte göra själv. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0