Julklappen 2009

Skulle egentligen stänga av datorn och gå till sängs men så hittade jag något att skriva upp på önskelistan till tomten. Det är så bra att skriv upp det på bloggen, då är det ingen risk att jag glömmer bort det. Har en tendens att komma på en massa saker att önska mig men sen när folk frågar så har man ingen aning.

Som sagt julklappen, nu när man blivit vuxen nog att tycka det är roligt att blanda något gott att dricka när man dricker alkohol (var väl kanske ganska längsen man kom på det men ändå) kan det vara roligt att dricka det ur något fint. Det är precis det jag har hittat, coctail- och drinkglas från Boda Nova.

(Bild från Boda Novas hemsida)


Jag älskar att de är enkla men samtidigt ser personliga ut, har vinglas från Boda Nova tidigare och jag måste säga att jag älskar deras glas. De är som sagt ofta enkla, personliga och kostar inte skjortan. Glasen på bilden kommer i 4-pack och kostar 349 kr.

Vad tycker du om mina önskeglas?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Studentpresenten 2009

2009-11-08 @ 07:04:27
Postat av: S A N N A S . R U M

Gud vad snygga!

Jag tror de lanserades för studenten 2009, jag köpte nämligen en set ölglas till en kompis som tog studenten i våras (: Valde mellan cocktailglasen och ölglasen! (: Tycker också att de är galet snygga, och hade gärna haft en uppsättning med sådana!

2009-11-08 @ 08:58:30
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0