Laddar batterierna

Vår soffa är min bästa vän för tillfället. Nej det lät inte kul, men lite så är det faktiskt. Har umgåtts med den i tre dagar nu. Men imorgon är det dags för annat, min chef ringde innan och tur var det. Ska jobba 7-20 imon och hade helt glömt bort det, så tur att hon ringde annars hade jag gått dit klockan tre.
Att det är fredag imorgon betyder att det får vara nog med feber och snuva för nu ska jag jobba åtta dagar i sträck. De tre första dagarna kanske inte är så tunga med tanke på att jag ska stå i receptionen men på måndag ska jag börja jobba på io. De två första dagarna är det kurs så då gäller det att vara på hugget. Men det är på måndag, ska fixa helgen först. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0