Lägesrapport

Det är 2,5 plusgrader ute och 17,5 grader inne, kallt! Hösten har kommit ikapp här uppe nu. Fram till att vi åkte hem till Ljungby förra gången hade det varit fint väder hela tiden och när de i Ljungby frågade om det var höst här uppe också hade jag ingen svar. Jag kunde inte se det framför mig, det regniga trista där alla löv är en enda stor blöt, brun hög på marken. Men det kan jag nu, det har varit fint en eller två dagar den senaste veckan och nu har hösten kommit. Eller egentligen har den nog redan varit för björkarna har inga löv kvar.

Vår lilla lägenhet är i mitten på nedervåningen, här är ganska grått. Jag längtar till snön!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0