Lång natt

Gick ändå och la mig i hyfsad tid igår, men jag kunde verkligen inte somna. Låg vaken mellan ett och tre och bara funderade på saker. Givetvis kommer man på saker som man inte får glömma bort, t.ex. vad jag ska ge Eric när han fyller år, säga till Elin att jag VÄLDIGT gärna fikar på söndag, att jag ska gå på Panduro och Nille i morgon när jag är i Ski och vad jag kan ha på mig på fredag när jag ska till Elin.
Kom också på att jag är ledig hela fredagen så den dagen ska gå åt att packa och göra mig i ordning för kvällen, tanken är att jag ska åka 50 mil färdigsminkad och redo att gå på fest. Jag kör första biten och sen när vi kommer till Halmstad kan jag börja förfest i baksätet. Haha, en av de bästa ideérna måste jag säga!
När jag låg där och nästan fick panik över att jag skulle glömma bort sakerna bestämde jag mig för att skriva ner dem så kanske de kunde lämna mitt lilla huvud och jag kunde få sova. Det rekommenderar jag inte, då kom jag på ännu fler saker som jag kunde skriva ner och snart hade jag skrivit en hel A4, i mörker! Jag är imponerad av att jag kunde läsa vad det stod.

Hade lagt ut en bild om det inte hade varit för att Erics födelsedagspresent står uppskriven där. Har fått honom att lova att inte gissa på vad det är. Skulle han säga rätt sak skulle han se det på mig även om jag hittade på något annat. Bra i vanliga fall eftersom att det inte är någon idé att ljuga (varför jag nu skulle göra det) men dåligt när han fyller år! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0