Längsta dagarna i Norge!

Har nu jobbat på Spenst både igår och idag. Känns ganska skönt att göra något även om jag knaprar ipren och halstabletter ganska mycket. Igår jobbade jag mellan 7-20, alltså 13 h, och det var nog den längsta dagen hittills. Mörkt när jag åkte dit och mörkt när vi kom hem. Med tanke på att det ligger i källaren ser man verkligen inget annat än lysrörsljus. Ska bli skönt att komma och jobba någon annanstans snart.
För jag ska ju faktiskt till io på tisdag, fick en extra dag ledigt. Vet inte varför men det kan behövas efter denna helg. Jobbar också tisdag och onsdag kväll efter io så nu är det inte något slappande här.

Lovade i början av veckan att korten från lördags skulle komma upp, jag har inte kollat på de ännu men de kommer snart. Kanske... ;) Nu ska det bli mat, potatisgratäng och kyckling! Mums!

Ps. Tack mamma, det ska nog kunna bli en lördagsmysig kväll med gårdagens Idol. Hoppas du har det kul på er stora fest och jag längtar till att få se resultatet på ert julpyssel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0