Mysmusik

Hade så mycket jag tänkte att jag skulle blogga om när jag var på jobbet innan men nu har jag liksom ingen lust. Eric frågade om jag var nere och om det hade hänt något men jag har nog bara en seg dag. Känner inte för att göra någonting eller engagera mig i något.
Men jag kan ju berätta lite som händer här, jag har nu jobbat fyra dagar på Spenst. Känns ganska bra. Imorgon börjar nya jobbet på io, ska bli kul att göra något vettigt. Fast det kanske inte är så vettigt egentligen, haha. På fredag är det julbord/julfest med io i Oslo. Ser fram emot detta ordentligt.
Har haft en riktigt givande dag på jobbet idag, hade hand om barnepasset på förmiddagen. Enkelt förklarat ett lekrum för barn som är med sina tränande föräldrar, vid två tillfällen på dagen har de en som helt enkelt passar barnen. Det gjorde jag idag. Två barn, en på åtta månader och en på nio månader. Hade riktigt mysigt där bland alla leksaker i lekrummet, tur att små barn brukar gilla mig, haha.
Har också planerat årets julklappar och planerat för helgens adventspyssel! Här ska det pyntas, eller inte med tanke på att vi inte har så mycket pynt men lite kommer det bli.

Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på riktig mysmusik, Kate Voegele. Mys iväg med mig vettja! Följ Spotify-länken bara. :)

(googlad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0