Night night

Ok, filmen var hyfsad men jag tittade inte på hela filmen hela tiden. Satt som en liten tjej och började göra annat när det blev som mest spännande. I slutet satte jag till och med på mig hörlurarna och tittade på en serie men det gick inte så bra att konsentrera sig på serien. ;)

Vi har förresten fått det riktigt mysigt här nu när det börjar bli kallt och mörkt, idag när vi åkte till gymet vid tre var det bara 2 grader ute! Men tillbaka till myset, tack Yvonne och Tobbe för alla fina saker vi fick med oss när vi var hemma sist. Det var precis vad vi behövde och här ska ni få se vad fint det blev. :)

En byrå innanför dörren fick följa med upp, nymålad och allt tillsammans med lampan. Blomman hade jag med mig från Ljungby när jag flyttade upp men den har inte fått någon riktigt plats förrän nu, här är den perfekt! Det enda som saknas är en kudde att sitta på när man tar på sig skorna.



Min nya myshörna, en fotölj, lite blommor och ett värmeljus är allt man behöver!


Vi fick egentligen inte sätta upp något på väggarna men jag har redan brutit den regeln, kunde ju inte låta denna ligga i förrådet. Fick av mamma i födelsedagspresent och nästa gång vi är hemma ska jag planera in ett besök till Timsfors!

Men nu är det dags för sängen, sov gott! <3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken mysig lägenhet!!

2009-11-02 @ 01:53:39
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0