Nu vill jag inte mer!

Denna dator ger mig snart ett utbrott och jag sätter mig på golvet som en tjurig unge och vägrar flytta på mig om ingen fixar den!
Vi har nu kommit fram till att Vista Home Basic är skit! Jag funderar seriöst på att köpa Windows 7 för runt 1000-lappen för att slippa skiten. Det är tre program som ger mig felmeddelande direkt när datorn sätts igång. För att åtgärda problemet fick jag tipset att göra en systemåterställning och välja en tidpunkt när datorn fungerade. Det hade ju varit så enkelt, alltså för enkelt. Systemåterställningsprogrammet fungerar inte heller nämligen visade det sig.
En felkod kom upp och jag googlade den för att hitta en lösning, men ack nej. Det var däremot en som haft exakt samma skit som jag, men ingen hade någon lösning. Nu har både Jonathan och Eric kollat på det och ingen av dem vet hur man kan lösa det. Daniel hjälpte mig på Facebook i ca en timme, tack för hjälpen men inget fungerar.
Det trådlösa nätverket har lagt av så jag måste ha en nätverkssladd i. Satt därför halva dagen på golvet med datorn för att sladden var för kort. När Jonathan kom hem frågade han varför jag satt på golvet och sa att sladden nog bara trasslat in sig och igentligen är ca fem meter lång! Japp, inte min dag idag!

Imon på väg hem, alltså när vi kommit in i Sverige ska jag ringa till Komplett.se och kräva en lösning annars får de ge mig ett riktigt bra pris på Windows 7. Om inte kan de ta tillbaka sin jävla dator och köra upp den där solen inte skiner så köper jag en ny där Windows 7 ingår!!

Fick dock ett jobberbjudande som jag dock tackade nej till eftersom att jag nu fått ett jobb. Killen på Adecco lät besviken men jag mig sitt nummer så att jag kunde ringa om jag behöver jobb. Skönt att höra men just nu väger det inte upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0