Paniiik!

Just det, min dator bara ger mig en massa felmeddelanden hela tiden! När jag satte på datorn idag på förmiddagen sa den att någonting med ljudet, något med det trådlösa nätverkskortet och något annat slutat fungera. Vad göra?
Det funkar inte!! Kan använda den med internet nu för att jag snott nätverkskabeln från Eric dator. Det betyder dock att jag måste sitta på golvet för att sladden är för kort.
Det som är jobbigt är att Eric jobbar till halv tio ikväll och jag behöver hjälp. Men Jonathan kommer ju hem efter fyra och då ska han få ge den ett försök. Det är som de säger, datorer är toppenbra saker, när de fungerar!

Kommentarer
Postat av: Ems

sv: den finns kvar! Men är väldigt många som vill köpa den :S

2009-11-12 @ 16:27:29
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/stylefocus
Postat av: nathalieh

sv. okej, härligt.

nej inte så bra..

2009-11-12 @ 19:27:10
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0