Redo för avfärd?

Nja, inte riktigt där ännu. Springer fortfarande runt i nattlinne och städar men ännu är det ingen panik jag ska vara klar på riktigt 15,30 och det är nästan tre timmar till. Så nu när köket är avklarat är det toan, sovrummet, vardagsrummet, packa och göra mig i ordning kvar. Tre timmar, det fixar jag på två. Eller?
Nej, får nog skruva upp tempot lite. Nu blir det turbostäd!!


Såg precis att datorn hittat tre viktiga uppdateringar, så nu ska jag uppdatera och starta om datorn. Om det finns någon IT-ängel som bestämmer huruvida datorn kommer bli okej efter det vet jag inte men jag ber till den nu!



Snabb uppdatering, det fungerade inte. Bekräftar uppdatering misslyckades! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0