Uppe med tuppen!

Jag är ledig idag och redan uppe, hade en hel förmiddag planerad men det fungerade inte riktigt som jag ville. Skulle liftat med Eric och Jonathan nu när de åkte till jobbet vid halv åtta och gått och tränat. Efter det skulle jag gått till OutletOne och köpa mig en ny mössa och sen gått hem. So far so good, bra förmiddag tycker jag. Enda problemet är att jag inte kan/vill träna i 2,5 h. Outleten öppnar inte förrän klockan tio så jag var minst sagt ute i god tid. Blir att träna och köpa mössa i eftermiddag när jag kan åka hem med killarna efteråt, mina benhinnor klarar inte att gå både in till stan och hem. De gör ont, aj aj aj.
Sitter och tittar på Gomorron Sverige på SVT, jag tycker bäst om Nyhetsmorgon på TV4 egentligen men nu har jag inte så mycket att välja på. Det är i alla fall svenska nyheter. Nu blir det frukost!

Ps. Snön ligger kvar. :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka fina hyllor. :)

2009-11-05 @ 08:15:17
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0