10 år och bloggare?

Satt och surfade runt lite och hittade två bloggar av tjejer som är 10 och 11 år. Jag menar verkligen inte att de inte ska få blogga, självklart får de det. Men jag tänker tillbaka på när jag var 10 år. Då gick man i 3:an, hade pyjamaspartyn, tältade i trädgården och allt tog så lång tid. Som när mamma eller pappa bad att man skulle följa med och handla. Det var nog en av alla saker som tog längst tid. Idag känns det istället som om man hade för lite tid. Men inte då, då hade man all tid i världen.

Äh, här sitter jag och drömmer tillbaka. Det får jag ju inte mer tid av direkt. Nu ska det bli film här på Jonas-vägen och till det lite grönsaksstavar och vitlöksdip. Smaklig spis!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!Det låter som att ni hade det mysigt.

2009-10-09 @ 18:24:22
URL: http://ettsmastadsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0