Ca 2 h kvar

Sitter än så länge i soffan och tittar på Planet Earth. Jäkla vad det är intressant! Det har blivit lite av vårt nya intresse här i Norge. Idag handlar det om öknen, fast vatten och djungel är roligare. :P
Men det börjar bli dags att göra sig i ordning för första dagen på nya jobbet. Idag ska jag dela ut flygblad och prata med blivande medlemmar i Spenst, tror jag. Haha, jag vet faktiskt inte riktigt vad det är jag ska göra men jag är inte själv i alla fall. Så jag ska nog kunna lista ut och berätta senare vad det är jag gjort.

Bjuder på bilder från bullbaket igår så får ni hålla tummarna för mig när de ringer från Pieces och H&M idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0