Firar med äppelpaj

Haha, mitt senaste inlägg var lite dystert så jag livar upp stämningen med att säga att nu har jag fått ett positivt jobbesked. Gick runt i lilla Vestby och lämnade CVn på ICA, REMA 1000, Vinmonopolet en klädbutik m.m. Skulle gå in på Spenst, träningscentret här, och kolla deras priser. De ha Les Milles och jag är så sugen på att börja träna igen!!

I alla fall, jag stod där och fick förklarat för mig att det kostar 499 kr/månaden och att man måste teckna medlemsskap i ett år och det känns ju inte så aktuellt för tillfället vilket jag förklarade. Då kom det en annan kvinna och för att förklara detta kortfattat så satt vi coh gick igenom mitt CV, sen fick jag en veckas gratis träning för att göra mig bekant med deras lokaler och träning. På måndag ska jag dit igen och så ska hon och fler av de anställda gå igenom mitt CV och kolla mina referenser. Haha, världen är rätt bra kul ibland. Helt av en slump fick jag ett eventuellt jobberbjudande. :D

Nu ska det som sagt bli äppelpaj efter en dag med jobbsök och tvättande.

Jonathan hänger tvätt i köket                        Mitt lilla träningskort för veckan


Kommentarer
Postat av: Äcka

Åh, skitbra ju :D

2009-10-06 @ 19:41:48
Postat av: Äcka

Förresten! Maila den dära himla skype-grejen så man kan prata med dig!

2009-10-06 @ 19:44:09
Postat av: maria

gott med paj :)

2009-10-08 @ 19:59:20
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0