Idag är jag attraktiv!

Började morgonen med en rallykörning till Ski och dagens första punkt på programmet, en intervju med distriktschefen för Pieces. Det gick bra, hon sa att hon fick ett väldigt gott intryck och verkade allmänt positiv. Fick en bra känsla.
Letade därefter upp Eric och Jonathan på Eurosko där de letade vinterskor (inte för att det har någon betydelse). Då ringer telefonen och det är butikschefen för H&M som vill att jag kommer på intervju på fredag. Men eftersom att jag redan var i Ski gick jag på intervjun redan idag. Hon hade många som skulle på intervju och var noga att påpeka det (vet inte om det är positivt) men det kändes ändå bra. Ska få reda på båda jobben på fredag senast klockan 16,00. Så håll tummarna för mig!!
När jag startade mailen hade jag också fått mail från Accessorice där de ville att jag skulle komma på intervju för ett jobb på måndag. Tänkte tacka ja och sedan ge återbud om jag får något av de andra jobben.
På fredag är också min första jobbdag. Det visste ni inte! Jag ska jobba första dagen på Spenst på fredag, det blir att dela ut flyers på Rema 1000 med en tjej som jobbar där. Ska jobba där fredag och lördag. Sen blir det upplärning på måndag och tisdag. Jag har i alla fall ett deltidsjobb nu. Lycka!

Snart blir det mat, kyckling och potatisgratäng. Mumma. Trevlig kväll! :D

Psst. Idag var jag attraktiv och lyckades locka till mig jobberbjudanden för er som inte förstod min luddiga rubrik. :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Hälsningar från en stolt mamma. Vad kul att läsa om att som hänt sedan vi pratades vid. VI (Joel och jag) håller alla tummar som finns för er. KRAM

2009-10-15 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0