I'm selling my self short!

 

I fredags var jag på biblioteket i Ski och skulle skriva ut CVn för att dela ut dem på Ski Storsenter. Tänkte att 20 CVn säkert skulle räcka och eftersom att de är på 2 sidor var så blir det 40 papper. Så långt var jag också med och tryckte på att skriva ut 40 papper. Då säger Eric; Nu blev det ju fel. Och han hade så rätt. Jag hade tryckt på att skriva ut 40 CVn alltså 80 papper. Vi hann avbryta så att jag "bara" fick 31 CVn men tänkte att jag aldrig skulle kunna bli av med alla. Men tro det eller ej, det blev jag!

Det gav mig dock bara ETT positivt svar till en början så idag har jag varit på intervju på Pieces för ett deltidsjobb. Butikschefen var en urgullig norska på 20 år och jag tror det gick bra. Får reda på det i slutet av veckan eller början av nästa.

Var på intervju på Spenst idag också. Där ska jag provjobba denna veckan, fredag och lördag. Inte så lång dagar men jag har i alla fall fått in en fot! :D Det är också bara deltid men bättre än inget plus att det ligger i samma stad där vi bor och att jag får träna gratis där. Eric och Jonathan har också möjlighet att träna billigare om jag jobbar där. Bra va?!

Men nu ska jag nog slänga ut dem i joggingspåret och pallra mig själv till gymmet. Om en liten stund... Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0