Ingen bra dag!

Killarna är på väg till Ski för en intervju och för tillfället känns allt bara skit. Ska vara skönt att få vara hemma själv en liten stund nu. Det var längesen jag var själv utan att det satt någon i soffan med musik på, någon som tittar på serier eller bara är i närheten. Har inte varit så mycket egentid på några veckor.
H&M ringde precis och berättade att jag inte fått jobbet där och nu börjar jag tröttna. Känns som att allt går emot en och nu känner jag mest för att ge upp. Ska övertala killarna att åka hem tidigare i veckan, kanske redan torsdag morgon vi har ju ändå inga jobb att gå till! Behöver komma hem och ladda batterierna för nu börjar jag få hemlängtan. Bara det ordet ger mig en klump i halsen. Har fått frågan Har du gjort något du är stolt över? när jag varit på intervjuer här. Alla gånger har jag svarat att ja, jag är stolt över mig själv för att jag vågade. Vågade lämna allt det trygga för att ge mig på något som jag inte har en aning om, något som kanske aldrig kommer hända. Kanske var det ett dumt beslut?

Som sagt ingen bra idag hittills, har sökt jobb som ass. butikschef på SPAR och ska på intervju på Accessorise imon. Det händer i alla fall lite här...

Saknar er underbara vänner

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är klart att det är bra att du vågade eller jag menar vågar! Jag vet hur det är att ha hemlängtan. Har väl inget egentligen bra tips mer än att du har i alla fall Norge framför dina fötter. Jag har Karlskrona och det är inte som jag skryter!dessutom har du ju din kärlek där. Men Ge för böverlen inte upp! Inte än! Jag tycker att vi slänger ihop en liten fika med alla tjejer nu i Ljungby! Vi är ju faktiskt samlade nu ju. Dessutom har jag en nya lya att bjuda in er till!

2009-10-19 @ 16:51:16
URL: http://glamourtilltusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0