Mat idag?

Matdiskussion här just nu, vi har ganska dåligt med fantsi. Tacos kom upp som förslag men vi har ätit tacos 3 fredagar i rad snart. Jonathan föreslog rester, den goda mat vi fick av pappa när vi åkte upp börjar bli lite tröttsamt nu. Festbuffé från Ryssby Hotell är verkligen hur gott som helst men vi har ätit det alla dagar sedan lördag kväll, alltså 6 dagar. Haha, och fortfarande finns det mat i minst två dagar. Det västa, eller bästa, är att pappa har minst lika mycket mat hemma hos sig. Som sagt föreslog Jonathan rester och hans argument löd; Men katter äter ju samma hela tiden! Haha, jag och Eric håller inte riktigt med; Vi är ju inte katter...

Men det blir nog karrekotletter och potatis i ugnen ikväll, nu ska vi bara komma på kvällens aktivitet också...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bedöm mina look a likes på min look a like-blogg :) Säg vad du tycker! :)

2009-10-30 @ 23:05:44
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Hanna♥

undrar en sak på min blogg :D

2009-10-30 @ 23:17:00
URL: http://hannalouisee.blogg.se/
Postat av: Rasmus & Nils

Nice blogg!

2009-10-31 @ 01:19:37
URL: http://wellsknack.blogg.se/
Postat av: Äcka

Har en god och billig maträtt ni kan testa!

Stek 3 hackade lökar och 1 pressad vitlök.

Häll i 5 rivna morötter och en burk krossade tomater och låt koka tills all vätska kokar bort. Häll sedan i grädde, och krydda med salt och peppar!

Blir som köttfärsås typ :) sketagott!

2009-10-31 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0