Rising up!

Nu hart jag det gött här kan jag säga, sitter i soffan med en dator i knäet samtidigt som jag har Sex and the City på tvn! Mhm, I'm in heaven! Om ni inte redan räknat ut det är inte Eric och Jonathan hemma, de är och tränar och jag orkade inte hänga med. Har tränat tre gånger denna veckan så nu får det vara nog. Finns saker som jag borde göra, typ diska, städa undan osv. men jag har inte lust just nu. Det är nog det bästa med att bo i en egen lägenhet.

En glad nyhet; jag ska på anstälningsintervju på Coop på måndag, kanske kan bli något. :)

En ännu gladare nyhet; LENA HAR EN LÄGENHET I JÖNKÖPING!!! Grattis gumman, räkna med ett besök från norskan efter februari och ett skypesamtal där jag ska gratta dig igen. :)

Och förresten, vi åt hemmagjord pizza igår. Mumma! (Men jag ska nog testa Äckas förslag någon kväll...)


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack kära vän :) skrev på kontraktet igår med! nu väntar jag bara på att se om jag blir antagen.. vi hörs!! kramar

2009-11-03 @ 13:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0