Sleep tight

Det blev inga 8 inlägg idag heller, haha. Den dagen jag klarar av att skriva 8 inlägg utan att de endast består av ... (punkter) kommer jag hoppa högt!
Nu är det dags att krypa ner under täcket, det är en stor dag imon. På schemat står, träna, äta ordentlig lunch, försöka sälja in mig själv och bevisa att jag kan fixa mersälj (alla snackar mersälj här, har inte hört det innan, det betyder att man säljer något extra till kunden t.ex. ett par örhängen till ett halsband) på en timme och tillslut ska jag vara på Spenst mellan 16-22. Då får jag för övrigt betalt och har ni märkt att det börjar hända saker här nu?

En sak som ska uppmärksammas är att Eric och Jonathan fått jobb idag och börjar internutbildning på torsdag om en uke (vecka på norska)! Grattis säger vi till dem! :D

Som sagt sova var det, lyx att få sova i denna säng! Eller?!

(Googlad bild)

Kommentarer
Postat av: Petter

Hej du bloggare! Här spammar jag ner din blogg en smula, jag hoppas att du inte blir arg. Jag är en projektnarkoman och jobbar just nu med en podcast och slutför min första bok, och jag behöver feedback och tips på ämnen och nya saker till min blogg. Jag har suttit en hel kväll och letat vettiga bloggar (ungefär var 20:e är normal) och nu är jag inne på din! Om du har tid och lust, lämna hemsk gärna en kommentar i mitt senaste blogginlägget med lite förslag på saker du skulle tycka var intressant att läsa om/se i en blogg. Jag har just nu texter, videobloggar, dikter, lite seriöst, lite oseriöst. Om du fick välja, vad skulle du vilja se? En videoblogg om träd? En dikt om mat? En text om...? Vad skulle du vilja att någon (jag?) skulle ta upp. Någonting speciellt? Nu ska jag inte störa mer. titta gärna in på bloggen, skumma igenom det som finns och berätta vad du tycker. Tack på förhand, och vad du än gör - var snäll med Dawson. Tack för mig. (Btw - underbar säng!) :)

2009-11-08 @ 00:08:50
URL: http://pettersandstrom.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0