Uteliv i Norge, hallå var är du?

Igår insåg jag på riktigt vilket härligt gäng vi är här uppe. Även om det tar lite tid för saker att hända och vi inte alltid tycker samma sak så har vi kul som attan! Vi skulle gå ut igår och tänkte av Ski, 2 mil bort, säkert hade något att erbjuda. Haha, men nej inte direkt. Det fanns en bar, tänk Stengrottan i Ljungby, ett uteställe där inträdet var 50 kr, inget folk där, och sen fanns det något ställe med konstant 23-årsgräns.
Så vi åkte hem till lilla Vestby igen för att gå på Peppers. Tänk er Harrys med dansgolv på en, för kvällen, ommöblerad restaurang. Alla kände nog alla utom vi. Dessa alla var ganska många, ganska fulla och hade för det mesta ganska konstiga kläder. Dessutom var det karaokekväll!
Det var då jag kom på det! Vilken härlig liten trio vi är. Det var roligare att sitta i bilen mellan städerna med musiken på högsta volym och sjunga med i alla låtar! Så om jag skulle få tjejbesök någon gång i framtiden kräver nog nöjeslivet i Norge en extra titt. Kanske få bli Oslo nästa, pax för att inte köra! :P

Känner mig sjukligt sugen på allt här, speciellt choklad, så nu ska det bakas chokladbollar a la Lena. Man rullar dem i havregryn, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0