Denna lyxdag

Just nu ligger jag nyduschad, i ett nystädat sovrum och en nybäddad säng. Det är vardagslyx det. Har hunnit meden hel del idag även om dagen varit kort. Kom på innan att detta är första dagen på länge som jag bara gjort saker jag velat. Även om jag gjort lite saker varje dag som varit bara för mig så har idag varit en bara-Sarah-dag. Det är också vardagslyx som jag gärna unnar mig ibland. Hann bl.a. prata med både mamma och lillebror idag, riktigt mysigt.
Men nu ska jag krypa ner under täcket och läsa kloka ord av Mia Törnblom. För någon dag sedan lärde hon mig att ibland GÖR vi fel men vi ÄR aldrig fel. Försök ha det i minnet, det är inte lätt men det går. Nattnatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0