Idag blir vi fem!

Man brukar räkna ner, "och så var de bara tre", men vi blir bara fler och fler. Idag kommer Elis för att stanna och det ska bli trevligt! Han kommer med bussen klockan två så då snart ska vi röra på oss i detta underbara vårväder!
Det blev utekväll för grabbarna igår, jag stannade däremot hemma med Flickan som lekte med elden och sen började jag läsa En shopaholics bekännelser. Än så länge gillar jag den och log flera gånger innan det var läggdags igår. Killarna däremot kom hem klockan halv fem och var inte jätte imponerade över utelivet i Oslo. De hade med andra ord gått fel och lyssnat på fel råd om var det var bäst drag. Det blir bättre nästa helg när vi får stort Ljungbybesök och har vår egen Osloguide Johannes med oss. ;)

Idag händer det saker i Ljungby också kan jag tänka mig för det är så att Lena fyller 21 år idag! Det kräver i vanliga fall en fika eller liknande men idag blir det svårt när vi är så utspridda allesammans.

Grattis bruden, du är bäst! Tack för förra helgen, jag hade en underbar lördag i Ljungby stad med dig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0