Jobbsök och spelkväll

Denna soliga dag avslutades med lite jobbsök från min sida. Efter att ha legat halva dagen ute i solen på terassen och läst min lilla bok var det dags att göra något. Killarna blev lite irriterade av att jag låg och skrattade högt för mig själv också tror jag. Så nu har jag sökt fem jobb. Det känns bra att göra det trots att jag har jobb på Coop eftersom att vi bara har månadsuppdrag. Tänk om jag inte skulle få förlängt efter april månad så sitter man där med lägenhet utan lön, oopsi! Men där är vi ju inte ännu som tur är.
Killarna har haft spelkväll. NHL10 är det som ständigt spelas och nu när Elis kommit upp spelar de i lag. Snacka om hög ljudnivå när någon gör mål. Testosteronet flödar verkligen i denna lägenhet! Haha.
Nu blir det sängen, jobb klockan sex i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0