Måndagar

Igår var en sådan underbar dag! Det kändes som att tiden på jobbet bara flög förbi och så var vi på väg hem. Igår började vi också våra nya sunda, vältränade, beach 2010-liv (ja ni förstår). Skaffade träningskort och fick det bra mycket billigare än vi tänkt på Golds Gym. Där är så jäkla fräsht, en massa maskiner och inte så många biffar utan normaltränat folk. Och det bästa av allt, jag stod på crossen i en hel timme! Kan ni tänka er? Det blev lite trist efter ca 15 minuter eftersom att det var tv men jag inte hade några lurar med mig. Men det gick bra att följa med på norsk text.
Min prestation var dock inte det bästa av allt. Igår var det nämligen tre år sedan jag och Eric blev tillsammans och det slumpade sig så bra att killarna stack iväg och jag och Eric fick vara hemma själva. Annars hade vi tänkt gå ut och äta men vi beställde sushi och mös framför Shutter Island. Alltså en underbar dag!


Studentbalen 2008


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmm, så underbart fina ni är. I år är det Joels tur. Kramar Eric från mig. KRRAAAMMMM

2010-04-13 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0