Påminnelse

Vaknade vid 12 av att klockan ringde, sa till mig själv igårkväll att klockan 12 var gränsen. Jag vill ju inte sova bort hela dagen! Bara någon sekund efter fick jag ett sms Husk timen: Pilates Fusion hos Golds Gym Akersgata i dag 25/04 kl. 15:00. Måste säga att jag nästan hoppade upp ur sängen då. Har varit så sugen på att träna hela denna vecka men då har alternativet varit att gå upp och träna från 06.15-07.00 och sen sticka till jobbet och jobba till klockan 22.00. Var inte så sugen på det. Men idag då blir det först pilates och sen min nya vän crossen. Förhoppningsvis är det något bra på tv då.

Här kommer ett ihopplock av vad jag införskaffade mig förutom mat igår, enjoy! Nu blir det frulle för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0