Sleten men stylish!

Kände mig lite som en lurad clown idag, jo man kan faktiskt känna sig så! Haha, hade bokat in mig på Pilates Fushion på gymet idag och tänkte att det skulle vara skönt med lite härlig avslappnande pilates såhär en söndag. Kom in med mina nya brallor och adidasjackan, ett linne i klartgrönt och rosa sportbh. Tittade mig omkring och alla andra var svartklädda. Man kan säga att jag blev en ganska utstickande färgklick i den svartklädda gruppen. Inte mer med för jag trivs alldeles för bra i färg för att lägga ner tankar på det men lite clownaktig kände jag mig.
När timmen skulle börja frågade intruktören om alla hade en- och tvåkilosvikter, steppbräda och matta. Då visar det sig att Pilates Fushion inte är lugn och fin pilates som jag är van vid utan ett jävelpass, ja som pilatesbootcamp typ! Kändes mer som cirkelträning. Var ju helt slut redan efter 15 minuter men höll ut och avslutade träningsdagen med en timmes promenad i långsam tackt. Var egentligen inte så intresserad av löpbandet utan snarare av Fuskbyggarna på TV4. Eftersom att vi inte har TV4 hemma passar jag på när jag är på gymet.
Nu har jag en kycklingfile på tining som snart ska bli en del av en härlig pastasallad till kvällsmat. Eller vi kanske har lite bulgur? Hm, värt att kollas upp. Mumma ska det i alla fall bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0