Bursdagsfirande

I måndags firades min födelsedag hos mamma med fika och trevligt sällskap. Fick en massa fint, bland annat det jag önskat mig och jag blev toppenglad för allt! Fick så mycket fint, och gott med tanke på att två flaskor bubbel var med bland sakerna. Tack ska ni ha för en härlig kväll. Såhär gottigt hade vi det för er som inte var med. :)


Bakade lite dagen till ära från nya kokboken. Leila Lindholm är min nya kökshjälte!

Igår var det mys hemma hos Frida med spakväll som blev mer myskväll. Något som dock hörde till spa var den underbara massage jag fick av Frida som skulle öva för sin nya inriktning i skolan. Jag är gärna försökskanin som ni säkert förstår. Var riktigt mysigt att träffa alla tjejer igen, alla på en gång! Det var så längesedan.
Ikväll blir det modevisning och sedan är det ju visst nattklubb såg jag, men vi får väl se hur länge jag orkar vara med idag. Bli dock inte förvånade om ni hittar mig på dansgolvet! Haha.


Kommentarer
Postat av: Emelie - 17år & en bebis i magen.

Åh, dom såg verkligen smaskiga ut! :D

2010-09-11 @ 09:41:50
URL: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0