DANSDAGAR

Igår och i natt har det varit final i So you think you can dance. Gissa vem som därmed sitter klistrad framför skärmen, jo jag! Snart är det dags att se vem som vunnit men lugn, jag ska inte avslöja något för er som vill se det själva. Spännande, spännande! Men först blir det frukost.

Förresten, har kommit på några fler saker att önska mig när jag fyller år. Vilket i och för sig är i morgon och det betyder väl att jag är lite sent ute men skit samma. Först en tråkig önskning, men vi ska ju faktiskt flytta snart och har inga möbler mer än en säng. Så, trots att det är tråkigt, önskar jag mig lite pengar till nya möbler. Sen har jag en önskan till. För några dagar sedan hade vi billiga gladioler på jobbet och det är verkligen min favoritblomma och medan jag stod och höll i en bukett kom jag fram till att jag inte har någon vas för dem. Så en hög, rak, helt vanlig glasvas att ställa gladioler i finns på lilla listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0