EN SEN KVÄLL I OSLO

Ja då ni kan det hända lite vad som helst. Har kanske lånat ut Elis gamla säng såhär en tisdagskväll. Nej inte helt säkert ännu. Måste ju kolla med grabbarna först. Har en tjej på jobbet som behövde någonstans att bo i två veckor eller så. Kan helt enkelt inte bara strunta i det. Tänk om det var jag, eller någon av mina nära och kära, som inte hade någonstans att bo! Då hade i alla fall jag velat att någon ställde upp, plus att hon är riktigt trevlig. Hoppas att mina kära föräldrar är lite extra stolta nu. Haha. :P
Nu är det dags för sängen. I morgon blir det mer tidsfördriv eftersom att jag börjar jobba klockan fem. Idag hann jag och Jonathan med att kolla på Sex and the City 2. Tror att Jonathan tyckte att den var lite rolig åtminstonde. Även om han mest låg kvar i soffan för att han inte orkade resa på sig. Haha.

SOV GOTT!

Psst.. Har du sett min fina lilla ikon vid adressfältet förresten?


Kommentarer
Postat av: Lennarth

Klart att vi är stolta föräldrar : )

2010-08-05 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0