FY FAN VA SKÖNT!

Sitter och lyssnar på Oskar Linnros skiva och hade precis låten 25 på. Just när han sjöng fy fan va skönt första gången kom jag på att jag fått lön idag. Började så smått sjunga med. Trots att låten inte alls handlar om att få lön så kändes det som om han sjöng med och för mig. Var tvungen att gå in på nettbanken och kolla hur mycket jag fått, och precis när jag fick upp mitt kontosaldo sjöng han igen, fy fan va skönt! Denna gång sjöng jag med på riktigt! För det var en stor lön och nu är jag back on track!
Jag ser fram emot hösten som en tok ska ni veta. Sommar i all ära men nu till hösten börjar vi om, det kommer bli toppen! Nu ska jag snart fira min stora lön med att gå i stadens karneval, vi ses väl? Innan dess, packa och luncha med pappa och Git. Myyyyys! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0